Interne sociale medier
248,75 kr
Under forberedelse - udkommer uge 47
ISBN
9788759342596
Interne sociale medier vinder frem i nutidens organisationer, og de har potentialet til at blive medarbejdernes kommunikationsarena. Når medarbejdere får en stemme i organisationen, får ledere og medarbejdere en mulighed for at lytte til og forstå hinanden. Men det kræver, at organisationen skaber rammerne for det.
Interne sociale medier er den første grundbog på dansk, som giver en samlet indføring i det faglige arbejde med interne sociale medier. Den giver brugbare teoretiske perspektiver og gør denne viden konkret og anvendelig gennem eksempler, praktiske anvisninger og en række aktuelle cases fra bl.a. LEGO, Velux, Jyske Bank, Dansk Flygtningehjælp og Frederikshavn Kommune.
Bogen giver bl.a. viden om:
- Interne sociale medier som en multivokal kommunikationsarena
- Psykologisk tryghed og åbent kommunikationsmiljø som forudsætninger i organisationen
- Rollen som ansvarlig for interne sociale medier
- Brugertyper og kommunikationsroller
- Strategisk intern lytning
- Medarbejderne som kommunikatører
- Kommunikativt leder- og medarbejderskab.
Undertitel | Når medarbejderne får en stemme i organisationen |
---|---|
Forfatter | Vibeke Thøis Madsen |
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Sociale netværk, sociale medier |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 18. nov. 2024 |
Sideantal | 190 |
Bredde | 173 |
Højde | 240 |
Dybde | 14 |
Vægt | 440 |
Oplagsdato | 18. nov. 2024 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8759342595 |
EAN | 9788759342596 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |