15 aktuelle læringsteorier
310,00 kr
På lager
ISBN
9788759331361
Denne bog er en dansk version af den engelske Contemporary Theories of Learning, der udkom første gang i 2009 og i en revideret og opdateret udgave i 2018.
Den omfatter et udvalg af 15 centrale artikler af de senere års mest betydningsfulde internationale læringsteoretikere med relation til skolelæring, ungdomslæring, voksenlæring, uddannelseslæring, læring i arbejdslivet og mere bredt om læring i det hele taget.
Bogens forfattere stammer fra Danmark, Sverige, England, Tyskland, Holland, Belgien, USA, Australien og New Zealand.
| Forfatter | Knud Illeris (red.) |
|---|---|
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Indbinding | Paperback |
| Thema koder | Kognitiv psykologi |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 7. mar. 2019 |
| Sideantal | 278 |
| Bredde | 173 |
| Højde | 241 |
| Dybde | 20 |
| Vægt | 550 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 7. mar. 2019 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788759331361 |
| ISBN-10 | 8759331364 |
| EAN | 9788759331361 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



