Specialpædagogisk støtte i erhvervsuddannelserne
55,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
1553143
For mange elever med generelle indlæringsvanskeligheder gælder det, at de forlader skolesystemet med det negative indlæringsprodukt, der hedder, at de har lært, at de ikke kan lære. Ved overgangen fra skole til erhverv oplever de påny frasortering og isolering, og deres selvtillid svækkes yderligere.
I arbejdet med rapporten om specialpædgagogisk støtte i erhvervsuddannelserne har der været to hovedmotiver for foratterne. For det første har de ønsket at skabe et overblik over området og for det andet at fremstille et arbejdsreskab til gavn for deres eget fremtidige virke.
DHL Rapport 1. del.
I arbejdet med rapporten om specialpædgagogisk støtte i erhvervsuddannelserne har der været to hovedmotiver for foratterne. For det første har de ønsket at skabe et overblik over området og for det andet at fremstille et arbejdsreskab til gavn for deres eget fremtidige virke.
DHL Rapport 1. del.
Undertitel | illusion eller realitet...? |
---|---|
Forlag | Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1989 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1989 |
Oplagsdato | 5. jan. 1 |
Oplag | 0 |
Udgave | 1 |
Serie | Specialpædagogiske tekster |
ISBN-13 | 1553143 |
EAN | 1553143 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |