Kampen om opmærksomhed
95,00 kr
500
ISBN
9788700490482
'Kampen for tilværelsen er i vor kulturkreds afløst af kampen om opmærksomhed. Gennem alle medier søger reklame- og erhvervsfolk, underholdningsindustri, politikere, undervisere og øvrige medmennesker at erobre vores opmærksomhed, denne knappe ressource, som er vort største aktiv, men hverken stabil eller langtidsholdbar.Et af redskaberne er sproget. Skal vi orientere os i informationssamfundet, må vi prioritere, vælge og vælge fra. Aldrig har vi haft bedre muligheder. Nu gælder det om at udnytte dem.'
Fra bogens bagside
| Forfatter | Jørn Fabrin Lund |
|---|---|
| Forlag | Gyldendal |
| Indbinding | Hæftet |
| Varegruppe | Politik, Debat |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 16. nov. 2000 |
| Sideantal | 96 |
| Bredde | 141 |
| Højde | 201 |
| Dybde | 13 |
| Vægt | 137 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 15. dec. 2000 |
| Oplag | 2 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788700490482 |
| ISBN-10 | 8700490482 |
| EAN | 9788700490482 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |

