Kampen om opmærksomhed
95,00 kr
500
ISBN
9788700490482
'Kampen for tilværelsen er i vor kulturkreds afløst af kampen om opmærksomhed. Gennem alle medier søger reklame- og erhvervsfolk, underholdningsindustri, politikere, undervisere og øvrige medmennesker at erobre vores opmærksomhed, denne knappe ressource, som er vort største aktiv, men hverken stabil eller langtidsholdbar.Et af redskaberne er sproget. Skal vi orientere os i informationssamfundet, må vi prioritere, vælge og vælge fra. Aldrig har vi haft bedre muligheder. Nu gælder det om at udnytte dem.'
Fra bogens bagside
Forfatter | Jørn Fabrin Lund |
---|---|
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Politik, Debat |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 16. nov. 2000 |
Sideantal | 96 |
Bredde | 141 |
Højde | 201 |
Dybde | 13 |
Vægt | 137 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 15. dec. 2000 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788700490482 |
ISBN-10 | 8700490482 |
EAN | 9788700490482 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |