Regelsamling i markedsføringsret
420,00 kr
Forventes at udkomme i uge 34
ISBN
9788757446395
Regelsamling i markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler.
Regelsamling i markedsføringsret er bygget op i to dele og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.
Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.
| Undertitel | Danske & EU-retlige konkurrenceregler |
|---|---|
| Forfatter | Caroline Heide-Jørgensen |
| Forlag | Djøf Forlag |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Undervisningsmidler: jura og retsvidenskab |
| Varegruppe | Erhverv, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 19. aug. 2019 |
| Sideantal | 0 |
| Bredde | 213 |
| Højde | 297 |
| Dybde | 43 |
| Vægt | 2050 |
| Første udgave | 2012 |
| Oplagsdato | 19. aug. 2019 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 7 |
| ISBN-13 | 9788757446395 |
| ISBN-10 | 8757446393 |
| EAN | 9788757446395 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




