Regelsamling i markedsføringsret

Af: Caroline Heide-Jørgensen
420,00 kr
Forventes at udkomme i uge 34
ISBN
9788757446395
Regelsamling i markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. 

Regelsamling i markedsføringsret er bygget op i to dele og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.

Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.
Specifikationer
Undertitel Danske & EU-retlige konkurrenceregler
Forfatter Caroline Heide-Jørgensen
Forlag Djøf Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder Undervisningsmidler: jura og retsvidenskab
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 19. aug. 2019
Sideantal 0
Bredde 213
Højde 297
Dybde 43
Vægt 2050
Første udgave 2012
Oplagsdato 19. aug. 2019
Oplag 1
Udgave 7
ISBN-13 9788757446395
ISBN-10 8757446393
EAN 9788757446395
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.