Regelsamling i markedsføringsret
420,00 kr
Forventes at udkomme i uge 34
ISBN
9788757446395
Regelsamling i markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler.
Regelsamling i markedsføringsret er bygget op i to dele og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.
Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.
Undertitel | Danske & EU-retlige konkurrenceregler |
---|---|
Forfatter | Caroline Heide-Jørgensen |
Forlag | Djøf Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Undervisningsmidler: jura og retsvidenskab |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 19. aug. 2019 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 213 |
Højde | 297 |
Dybde | 43 |
Vægt | 2050 |
Første udgave | 2012 |
Oplagsdato | 19. aug. 2019 |
Oplag | 1 |
Udgave | 7 |
ISBN-13 | 9788757446395 |
ISBN-10 | 8757446393 |
EAN | 9788757446395 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |