Det selskabelige samfund

Af: Stig Hjarvard
158,75 kr
Udsolgt. Fås i anden udgave.
ISBN
9788759311004
Det selskabelige samfund viser, hvordan de nære relationer mellem børn, voksne, venner, kærester og kolleger påvirkes af de nye medier. Med de mobile teknologier er mennesker altid i kontakt med hinanden, og med de interaktive muligheder kan de manipulere samværet efter eget forgodtbefindende og være i selskab med flere på en gang. Bogen demonstrerer, hvordan samfundets store institutioner som politik, kongehus og religion mærkes af medierne: politikere skal ikke længere holde tale, men samtale, de kongelige er nu som andre popstjerner henvist til at leve på mediernes nåde, og mens kirkerne står tomme, er medierne fulde af overtro og magiske oplevelser.
Specifikationer
Undertitel essays om medier mellem mennesker
Forfatter Stig Hjarvard
Forlag Samfundslitteratur
Thema koder Samfund og kultur: generelt
Varegruppe Politik, Debat
Ekspedition SL
Udgivelsesdato 10. dec. 2003
Sideantal 153
Bredde 156
Højde 225
Dybde 11
Vægt 277
Første udgave 2003
Oplagsdato 5. jan. 1
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788759311004
ISBN-10 8759311002
EAN 9788759311004
Sprog Dansk
Orignalsprog Sproget kan ikke bestemmes
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.