Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur

Af: Morten Haase, Conni Paldam, Uffe Schjødt
385,00 kr
På lager
ISBN
9788761625168
Mennesket agerer og kommunikerer i krydsfeltet mellem biologi og kultur – og det gælder også reklamer. Når du ser chokoladereklamer, reagerer din krop helt konkret. Men mundvandet er blot en af mange biologiske mekanismer, som reklamebranchen udnytter. Kulturen er også med til at bestemme, hvad du opfatter som attraktivt og gerne vil efterligne som forbruger.

I Reklamepsykologi giver tre eksperter i kultur, markedsføring og hjerneforskning et samlet bud på, hvad der gør, at reklamer virker – og ikke virker.
Specifikationer
Forfatter Morten Haase, Conni Paldam, Uffe Schjødt
Forlag Systime
Indbinding Hæftet
Thema koder For gymnasiale uddannelser, For HF, For HHX, For HTX, For STX, Undervisningsmidler: handel og økonomi
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 23. mar. 2011
Sideantal 168
Bredde 174
Højde 240
Dybde 10
Vægt 376
Første udgave 2011
Oplagsdato 23. mar. 2011
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788761625168
ISBN-10 8761625167
EAN 9788761625168
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.