Oplevelsesøkonomi

Af: Jan Halberg Madsen
260,00 kr
Udsolgt. Fås i anden udgave
ISBN
9788761661470
Oplevelsesøkonomi – forundring, forandring, forvandling behandler dominerende teorier og værktøjer i alle led af værdikæden og belyser oplevelsesøkonomiens potentialer og mangfoldighed med eksempler og cases fra forskellige brancher – nationalt og internationalt.   Teorierne behandles ud fra en praksisnær tilgang med cases og eksempler som bl.a. Fårup Sommerland, Disney, Autostadt, Læsø Salt, Astrid Lindgren Verden, Rainforest Café og Britain’s got talent.   Desuden behandler bogen oplevelsesøkonomiske aspekter ifm. herregårde, sport- og musikevents, gastronomi og lystfiskeri.   2. udgaven har selvstændige kapitler om autenticitet, oplevelsesrum og events samt et nyt afsnit om oplevelsens psykologiske struktur.   Udgivelsen henvender sig til alle med interesse for oplevelsesøkonomi. Velegnet til studerende på korte videregående uddannelser (KVU) og kan anvendes på gymnasieniveau.
Specifikationer
Undertitel forundring - forandring - forvandling
Forfatter Jan Halberg Madsen
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For korte videregående uddannelser, Serviceindustri og turisme
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 3. aug. 2015
Sideantal 158
Bredde 173
Højde 241
Dybde 9
Vægt 280
Første udgave 2015
Oplagsdato 19. jul. 2021
Oplag 3
Udgave 2
Recall To 28. jul. 2023
Recall From 19. jun. 2023
ISBN-13 9788761661470
ISBN-10 8761661470
EAN 9788761661470
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.