Online marketing
235,00 kr
På lager
ISBN
9788761688118
Online marketing er en temaudgivelse, som hjælper til at få styr på de grundlæggende begreber, inden for den fagre nye verden som er online marketing.
Udgivelsen har undertitlen Annoncering på søgemaskiner (AdWords) og søgemaskineoptimering (SEO), og det er lige præcis det udgivelsen handler om. De første to kapitler introducerer Online marketing og Online markedsføringskanaler, som danner afsæt for en gennemgang af Annoncering på søgemaskiner og SEO.
Den teoretiske fremstilling er krydret med gode eksempler og opgaver.
Materialet henvender sig primært til fagene afsætning og IT, men kan med fordel læses af alle der ønsker en kort og letlæst introduktion til emnet.
Undertitel | (AdWords) og (SEO) |
---|---|
Forfatter | Jakob Helnæs Jensen, Dennis E. K. Nielsen |
Forlag | Systime |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Undervisningsmidler |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 31. maj 2017 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 174 |
Højde | 242 |
Dybde | 8 |
Vægt | 287 |
Første udgave | 2017 |
Oplagsdato | 31. maj 2017 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | MÆRKK |
ISBN-13 | 9788761688118 |
ISBN-10 | 8761688118 |
EAN | 9788761688118 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | null |
Illustreret i farver/sh | Nej |