Synlighed er eksistens 3.0
198,75 kr
På lager
ISBN
9788771120158
Hvordan kommunikerer man effektivt i den moderne medieverden? Hvad betyder den stadig mere omsiggribende celebritykultur for kunsten og kulturens situation? Hvordan påvirker de sociale medier i måden, vores mediebillede bliver dannet på? Og hvilke videre følger har den massive opblomstring af kommunikationskanaler for vores forståelse af kunsten, kulturen, samfundet, verden - og os selv?
I Synlighed er eksistens 3.0 afdækker kommunikationseksperten Christian Have kunstens og kulturens vilkår i 2010’ernes globale medievirkelighed og forklarer, hvordan man som professionel kommunikatør bedst sikrer en klar, vedkommende og engagerende kommunikation. Igennem talrige eksempler, cases, teorier og håndgribelige metoder og modeller giver bogen en klar indføring og vejledning i arbejdet med strategisk kommunikation, hvad end det drejer sig om store, internationale kulturbegivenheder, placebranding af byer og lande, brede publikumsinvolverende events på de sociale medieplatforme eller en lille, alternativ punkkoncert i undergrundsmiljøet. Bogen diskuterer og problematiserer også en række nutidige megatrends, tendenser og udviklinger i samfundet, der alle spiller en rolle for kunsten og kulturen - og formidlingen og kommunikationen af den.
I Synlighed er eksistens 3.0 afdækker kommunikationseksperten Christian Have kunstens og kulturens vilkår i 2010’ernes globale medievirkelighed og forklarer, hvordan man som professionel kommunikatør bedst sikrer en klar, vedkommende og engagerende kommunikation. Igennem talrige eksempler, cases, teorier og håndgribelige metoder og modeller giver bogen en klar indføring og vejledning i arbejdet med strategisk kommunikation, hvad end det drejer sig om store, internationale kulturbegivenheder, placebranding af byer og lande, brede publikumsinvolverende events på de sociale medieplatforme eller en lille, alternativ punkkoncert i undergrundsmiljøet. Bogen diskuterer og problematiserer også en række nutidige megatrends, tendenser og udviklinger i samfundet, der alle spiller en rolle for kunsten og kulturen - og formidlingen og kommunikationen af den.
Undertitel | Kunsten og kulturens kommunikation i den digitale tidsalder |
---|---|
Forfatter | Christian Have |
Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Kunst og kultur, Voksenundervisning, videreuddannelse. |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | EXT |
Udgivelsesdato | 7. jan. 2013 |
Sideantal | 166 |
Bredde | 165 |
Højde | 235 |
Dybde | 10 |
Vægt | 386 |
Første udgave | 2013 |
Oplagsdato | 7. jan. 2013 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | ExCITe-serien |
ISBN-13 | 9788771120158 |
ISBN-10 | 8771120157 |
EAN | 9788771120158 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |