Dit omdømme på sociale medier
En hjælpende hånd til alle, der vil kommunikere professionelt på de mange sociale medier.
Det kan gå helt galt, når organisationer, virksomheder og politikere og organisationer forsøger at skabe opmærksomhed om sig selv og deres brand på sociale medier som Facebook og Twitter. Det skyldes, at de ikke altid ved, hvordan det gøres bedst. Devicen er derimod ofte 'learning by doing'.
Kommunikationsrådgiver Trine Nebel mener, at alt for mange undervurderer arbejdet på de sociale medier og tror, at det kan studentermedhjælpen stå for. Det kan give enorm effekt for ens brand at deltage aktivt på de sociale medier, men det skal gøres med omtanke. Og ikke mindst skal der lægges en strategi for, hvad man gerne vil på de sociale medier.
Kunsten er altid at huske, at ens kunder og medlemmer er ligeglade med, hvad der sker i organisationen. De vil vide, hvilken betydning, det har for dem. Bogen er en hjælp til alle, der vil godt i gang eller forbedre deres indsats – og omdømme – på området.
Denne praksisorienterede bog er den billigste vejledning og konsulentbistand, en virksomhed kan købe for penge. Bogen hjælper læseren med at minimere spildtid, blindgyder, vildspor og bommerter, samtidig med at afsenderens omdømme varetages bedst muligt.
Den er skrevet til alle med interesse for kommunikation, men især til små virksomheder og organisationer, freelancere, konsulenter med mere.
Trine Nebel er kommunikationsrådgiver og taleskriver. Hun har en række kommunikationsuddannelser bag sig, bl.a. en master fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.
Undertitel | sådan kommunikerer du godt med din målgruppe |
---|---|
Forfatter | Trine Nebel |
Forlag | Frydenlund |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. okt. 2012 |
Sideantal | 180 |
Første udgave | 2012 |
Oplagsdato | 1. okt. 2012 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771181005 |
ISBN-10 | 8771181008 |
EAN | 9788771181005 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |