Matematikundervisning - demokrati, kultur, højteknologi
147,50 kr
På lager
ISBN
9788772881713
Rapport fra Statens humanistiske Forskningsråds konference om "Matematikundervisning i dens betydning for en demokratisk enhedskultur under højteknologien" 11. - 12. maj 1987.
Nogle bruger matematik i deres daglige arbejde og batragter det som en selvfølgelig ting. Andre interesserer sig ikke for matematik - og klarer sig udmærket uden. Men i dag baseres beslutninger mange steder i samfundet på anvendelse af matematik, og det bliver stadig vigtigere for alle at kunne forholde sig til disse anvendelser.
Nogle bruger matematik i deres daglige arbejde og batragter det som en selvfølgelig ting. Andre interesserer sig ikke for matematik - og klarer sig udmærket uden. Men i dag baseres beslutninger mange steder i samfundet på anvendelse af matematik, og det bliver stadig vigtigere for alle at kunne forholde sig til disse anvendelser.
| Undertitel | Rapport fra Statens Humanistiske Forskningsråds konference "Matematikundervisning i dens betydning for en demokratisk enhedskultur under højteknologien", maj 1987 |
|---|---|
| Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | AAUF |
| Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
| Sideantal | 128 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 1988 |
| Oplagsdato | 1. jan. 1988 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788772881713 |
| ISBN-10 | 8772881712 |
| EAN | 9788772881713 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Dansk |
| Illustreret i farver/sh | Nej |


