Personlig kommunikation og formidling
50,00 kr
På lager
ISBN
9788773074602
Allerede antologiens titel anslår centrale nøgleord i 90´ernes udbud af kurser til erhvervskvalificering, både på de højere læreanstalter og på det kommercielle marked.
Bogen henvender sig til studerende, lærere og medarbejdere på virksomheder og offentlige arbejdspladser, der arbejder med kommunikation og formidling i bredeste forstand.
Bogen henvender sig til studerende, lærere og medarbejdere på virksomheder og offentlige arbejdspladser, der arbejder med kommunikation og formidling i bredeste forstand.
Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
---|---|
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Antologier: generelt, Socialpsykologi og gruppepsykologi |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | EXT |
Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
Sideantal | 152 |
Bredde | 165 |
Højde | 235 |
Dybde | 10 |
Vægt | 317 |
Første udgave | 1993 |
Oplagsdato | 1. jan. 1999 |
Oplag | 4 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788773074602 |
ISBN-10 | 8773074608 |
EAN | 9788773074602 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |