Reklame - kultur
50,00 kr
På lager
ISBN
9788773074626
Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os indtryk, som vi kan forvandle til udtryk i varebrug og livsstil. Reklamen griber sociale og psykologiske behov og sætter tegn, symboler og mening på spil. I denne bogs analyser af reklamer, er formalisering og systematisering af forestillingsdannelsens ´veje´ en afgørende dimension og semiotiske tilgangsvinkler udgør en afgørende dimension.
| Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
|---|---|
| Indbinding | Paperback |
| Thema koder | Antologier: generelt, Reklame |
| Varegruppe | Kultur, div. |
| Ekspedition | EXT |
| Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
| Sideantal | 224 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 1993 |
| Oplagsdato | 1. jan. 1998 |
| Oplag | 5 |
| Udgave | 1 |
| Serie | FISK-serien |
| ISBN-13 | 9788773074626 |
| ISBN-10 | 8773074624 |
| EAN | 9788773074626 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





