Reklame - kultur

50,00 kr
På lager
ISBN
9788773074626
Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os indtryk, som vi kan forvandle til udtryk i varebrug og livsstil. Reklamen griber sociale og psykologiske behov og sætter tegn, symboler og mening på spil. I denne bogs analyser af reklamer, er formalisering og systematisering af forestillingsdannelsens ´veje´ en afgørende dimension og semiotiske tilgangsvinkler udgør en afgørende dimension.
Specifikationer
Forlag Aalborg Universitetsforlag
Indbinding Paperback
Thema koder Antologier: generelt, Reklame
Varegruppe Kultur, div.
Ekspedition EXT
Udgivelsesdato 5. jan. 1
Sideantal 224
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 1993
Oplagsdato 1. jan. 1998
Oplag 5
Udgave 1
Serie FISK-serien
ISBN-13 9788773074626
ISBN-10 8773074624
EAN 9788773074626
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.