Reklame - kultur
50,00 kr
På lager
ISBN
9788773074626
Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os indtryk, som vi kan forvandle til udtryk i varebrug og livsstil. Reklamen griber sociale og psykologiske behov og sætter tegn, symboler og mening på spil. I denne bogs analyser af reklamer, er formalisering og systematisering af forestillingsdannelsens ´veje´ en afgørende dimension og semiotiske tilgangsvinkler udgør en afgørende dimension.
Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
---|---|
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Antologier: generelt, Reklame |
Varegruppe | Kultur, div. |
Ekspedition | EXT |
Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
Sideantal | 224 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1993 |
Oplagsdato | 1. jan. 1998 |
Oplag | 5 |
Udgave | 1 |
Serie | FISK-serien |
ISBN-13 | 9788773074626 |
ISBN-10 | 8773074624 |
EAN | 9788773074626 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |