Skab god kemi med dine kunder
50,00 kr
På lager
ISBN
9788773079324
Oplevelsesøkonomien er tidens buzzword, som mange brancher gerne vil have kendskab til og drage nytte af. Detailhandlen ikke mindst. I denne bog undersøges mulighederne inden for oplevelsesøkonomi i detailhandlen og konklusionen er klar. Det handler om at skabe god kemi med kunden.
I bogen beskrives konkrete cases og sociologiske og psykologiske teorier bringes i spil i forhold til modebutikker med henblik på at vise, hvordan detailhandlen kan forbedre kundens shoppingoplevelse. Undervejs besvares spørgsmål som: Hvad skal butikken fokusere på for at skabe det rette købsfremmende miljø, og hvad er det egentlig, der påvirker forbrugernes køb?
Skab god kemi med dine kunder - Oplevelsesøkonomi i detailhandlen baserer sine pointer på både kvalitative og kvantitative undersøgelser og sætter resultaterne under lup i forhold til den nyeste teori inden for oplevelser, detailhandel og diskursanalyse.
Keywords: Shopping, forbrug, æstetik, oplevelse(r) og oplevelsesøkonomi, mode, detailhandel, kunderelationer, livsstil, butiksindretning, diskursanalyse og kommunikation.
I bogen beskrives konkrete cases og sociologiske og psykologiske teorier bringes i spil i forhold til modebutikker med henblik på at vise, hvordan detailhandlen kan forbedre kundens shoppingoplevelse. Undervejs besvares spørgsmål som: Hvad skal butikken fokusere på for at skabe det rette købsfremmende miljø, og hvad er det egentlig, der påvirker forbrugernes køb?
Skab god kemi med dine kunder - Oplevelsesøkonomi i detailhandlen baserer sine pointer på både kvalitative og kvantitative undersøgelser og sætter resultaterne under lup i forhold til den nyeste teori inden for oplevelser, detailhandel og diskursanalyse.
Keywords: Shopping, forbrug, æstetik, oplevelse(r) og oplevelsesøkonomi, mode, detailhandel, kunderelationer, livsstil, butiksindretning, diskursanalyse og kommunikation.
Undertitel | oplevelsesøkonomi i detailhandlen |
---|---|
Forfatter | Anja Falk Gaede |
Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Økonomi |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | EXT |
Udgivelsesdato | 12. jan. 2009 |
Sideantal | 173 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2008 |
Oplagsdato | 12. jan. 2009 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | ExCITe-serien |
ISBN-13 | 9788773079324 |
ISBN-10 | 8773079324 |
EAN | 9788773079324 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |