Skab god kemi med dine kunder

Af: Anja Falk Gaede
50,00 kr
På lager
ISBN
9788773079324
Oplevelsesøkonomien er tidens buzzword, som mange brancher gerne vil have kendskab til og drage nytte af. Detailhandlen ikke mindst. I denne bog undersøges mulighederne inden for oplevelsesøkonomi i detailhandlen og konklusionen er klar. Det handler om at skabe god kemi med kunden.

I bogen beskrives konkrete cases og sociologiske og psykologiske teorier bringes i spil i forhold til modebutikker med henblik på at vise, hvordan detailhandlen kan forbedre kundens shoppingoplevelse. Undervejs besvares spørgsmål som: Hvad skal butikken fokusere på for at skabe det rette købsfremmende miljø, og hvad er det egentlig, der påvirker forbrugernes køb?

Skab god kemi med dine kunder - Oplevelsesøkonomi i detailhandlen baserer sine pointer på både kvalitative og kvantitative undersøgelser og sætter resultaterne under lup i forhold til den nyeste teori inden for oplevelser, detailhandel og diskursanalyse.

Keywords: Shopping, forbrug, æstetik, oplevelse(r) og oplevelsesøkonomi, mode, detailhandel, kunderelationer, livsstil, butiksindretning, diskursanalyse og kommunikation.
Specifikationer
Undertitel oplevelsesøkonomi i detailhandlen
Forfatter Anja Falk Gaede
Forlag Aalborg Universitetsforlag
Indbinding Paperback
Thema koder Økonomi
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition EXT
Udgivelsesdato 12. jan. 2009
Sideantal 173
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2008
Oplagsdato 12. jan. 2009
Oplag 1
Udgave 1
Serie ExCITe-serien
ISBN-13 9788773079324
ISBN-10 8773079324
EAN 9788773079324
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.