Hvorfor æbletræerne ikke vil gro i en have bag et hegn
243,75 kr
På lager
ISBN
9788773991732
Som en fortsættelse af I begyndelsen var bevægelsen overfører denne bog neuropsykologisk orienterede iagttagelsesprincipper til gruppen af dyslektiske skoleelever.
Læseren føres ´kalejdoskopisk´ ind i læsningen, og der beskrives eksempler på karakteristiske problemstillinger udvalgt blandt 200 læseretarderede skoleelever.
I to kapitler konkretiseres en iagttagelsesmodel som baggrund for tolkninger og undervisningsforslag.
Læseren føres ´kalejdoskopisk´ ind i læsningen, og der beskrives eksempler på karakteristiske problemstillinger udvalgt blandt 200 læseretarderede skoleelever.
I to kapitler konkretiseres en iagttagelsesmodel som baggrund for tolkninger og undervisningsforslag.
Forfatter | John Ivan Maul |
---|---|
Forlag | Special-pædagogisk forlag |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Undervisning for elever med indlæringsvanskeligheder |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | SPF |
Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
Sideantal | 180 |
Bredde | 0 |
Højde | 240 |
Dybde | 0 |
Vægt | 347 |
Første udgave | 1990 |
Oplagsdato | 1. jan. 1990 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788773991732 |
ISBN-10 | 8773991732 |
EAN | 9788773991732 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |