Hvorfor æbletræerne ikke vil gro i en have bag et hegn
243,75 kr
På lager
ISBN
9788773991732
Som en fortsættelse af I begyndelsen var bevægelsen overfører denne bog neuropsykologisk orienterede iagttagelsesprincipper til gruppen af dyslektiske skoleelever.
Læseren føres ´kalejdoskopisk´ ind i læsningen, og der beskrives eksempler på karakteristiske problemstillinger udvalgt blandt 200 læseretarderede skoleelever.
I to kapitler konkretiseres en iagttagelsesmodel som baggrund for tolkninger og undervisningsforslag.
Læseren føres ´kalejdoskopisk´ ind i læsningen, og der beskrives eksempler på karakteristiske problemstillinger udvalgt blandt 200 læseretarderede skoleelever.
I to kapitler konkretiseres en iagttagelsesmodel som baggrund for tolkninger og undervisningsforslag.
| Forfatter | John Ivan Maul |
|---|---|
| Forlag | Special-pædagogisk forlag |
| Indbinding | Paperback |
| Thema koder | Undervisning for elever med indlæringsvanskeligheder |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | SPF |
| Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
| Sideantal | 180 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 240 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 347 |
| Første udgave | 1990 |
| Oplagsdato | 1. jan. 1990 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788773991732 |
| ISBN-10 | 8773991732 |
| EAN | 9788773991732 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Dansk |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



