Sglaj?
731,25 kr
På lager
ISBN
9788773992555
I Sglaj undervisningen gør børnene erfaringer med forskellige aspekter ved sproget igennem legprægede aktiviteter. Undervisningen finder sted både i børnehaveklassen (inden den egentlige læseindlæring sætter ind) og i det videre skoleforløb, hvor legene fortsætter i tilknytning til læse- og retstavningsindlæringen. Materialet vil desuden kunne anvendes i taleundervisningen, på læseklinikken og i special-klasserne.
Lektionerne indeholder detaljerede forslag til en undervisning, der lægger op til et tværfagligt samarbejde i indskolingen mellem børnehaveklasseleder, dansklærer og tale-hørepædagog med henblik på at udvikle bevidsthed om sprog, lyd og artikulation, så læseindlæringen lettes.
Materialet er opdelt i emner, så læreren kan hente idéer til at arbejde sprogligt med f. eks. fabler, gåder, vittigheder, sange, rim og remser.
Sglaj og Sglaj-mere består af lærerens bog og en kopimappe. Til systemet hører en plakat med lydhus og bogstavhus.
Lektionerne indeholder detaljerede forslag til en undervisning, der lægger op til et tværfagligt samarbejde i indskolingen mellem børnehaveklasseleder, dansklærer og tale-hørepædagog med henblik på at udvikle bevidsthed om sprog, lyd og artikulation, så læseindlæringen lettes.
Materialet er opdelt i emner, så læreren kan hente idéer til at arbejde sprogligt med f. eks. fabler, gåder, vittigheder, sange, rim og remser.
Sglaj og Sglaj-mere består af lærerens bog og en kopimappe. Til systemet hører en plakat med lydhus og bogstavhus.
Forfatter | Margrethe Juhl-Petersen, Helen Nielsen, Inge Post, Lissi Rechenbach |
---|---|
Forlag | Special-pædagogisk |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | SPF |
Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 690 |
Første udgave | 1987 |
Oplagsdato | 1. jan. 1987 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788773992555 |
ISBN-10 | 8773992550 |
EAN | 9788773992555 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |