Unges fremtid
128,75 kr
På lager
ISBN
9788774163497
Meget er afgjort om de unges videre forløb i uddannelsessystemet, når de er nået frem til 9. eller 10. klasse.
Dette er en af hovedkonklusionerne i denne publikation, som er den tredje og sidste fra et projekt, der indledtes i 1993 med en undersøgelse af ca. 5.100 unge fra 9. og 10. klasse.
De unges ønsker og vuderinger, da de gik i 9. og 10. klasse, er sammenlignet med deres situation, hvad angår uddannelse m.v. tre år senere.
Erfaringer fra unge i uddannelse tre år efter, at de gik ud af 9. og 10. klasse, er også beskrevet.
Dette er en af hovedkonklusionerne i denne publikation, som er den tredje og sidste fra et projekt, der indledtes i 1993 med en undersøgelse af ca. 5.100 unge fra 9. og 10. klasse.
De unges ønsker og vuderinger, da de gik i 9. og 10. klasse, er sammenlignet med deres situation, hvad angår uddannelse m.v. tre år senere.
Erfaringer fra unge i uddannelse tre år efter, at de gik ud af 9. og 10. klasse, er også beskrevet.
Undertitel | meget afgøres tidligt, erfaringer fra en forløbsundersøgelse |
---|---|
Forfatter | Poul Skov |
Forlag | Danmarks Pædagogiske Institut |
Thema koder | Uddannelse. Pædagogik |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1998 |
Sideantal | 86 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1998 |
Oplagsdato | 1. jan. 1998 |
Oplag | 0 |
Udgave | 0 |
Serie | DPI |
ISBN-13 | 9788774163497 |
ISBN-10 | 8774163493 |
EAN | 9788774163497 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |