Læreprocesser, potentialer og undervisningsdifferentiering
135,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788774163527
Omdrejningspunktet i bogen er begrebet potentialer, der er et udtryk for den kompetence, man besidder i en social situation, hvor der modtages støtte.
Ud fra dette omdrejningspunkt beskrives læring og læreprocesser, som sættes i relation til undervisning, der defineres som støtte til målrettet læring.
Undervisningsdifferentiering er et forsøg på at knytte læring tættere sammen med undervisning. Publikationen slutter med en række eksempler på realisering af disse bestræbelser.
Ud fra dette omdrejningspunkt beskrives læring og læreprocesser, som sættes i relation til undervisning, der defineres som støtte til målrettet læring.
Undervisningsdifferentiering er et forsøg på at knytte læring tættere sammen med undervisning. Publikationen slutter med en række eksempler på realisering af disse bestræbelser.
Forfatter | Vagn Rabøl Hansen, Michael Wahl Andersen, Ole Robenhagen |
---|---|
Forlag | Danmarks Pædagogiske Institut |
Thema koder | Antologier: generelt, Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1998 |
Sideantal | 142 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1998 |
Oplagsdato | 5. jan. 1 |
Oplag | 0 |
Udgave | 0 |
Serie | DPI |
ISBN-13 | 9788774163527 |
ISBN-10 | 8774163523 |
EAN | 9788774163527 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |