Børns holdninger til fysik og kemi
125,00 kr
På lager
ISBN
9788774164050
Bogen søger at bidrage til debatten om børns og unges til- og specielt fravalg af fysik og kemi i deres uddannelse.
Rapporten er baseret på nye analyser af svar fra elever i 7. til 9. klasse på udvalgte spørgsmål fra spørgeskemaet givet i forbindelse med TIMSS-undersøgelsen i 1995.
Rapportens hovedkonklusion er, at både fysik/kemi-undervisningens form og dens indhold står som noget centralt for børns holdningsdannelse til fagene fysik og kemi.
Rapporten er baseret på nye analyser af svar fra elever i 7. til 9. klasse på udvalgte spørgsmål fra spørgeskemaet givet i forbindelse med TIMSS-undersøgelsen i 1995.
Rapportens hovedkonklusion er, at både fysik/kemi-undervisningens form og dens indhold står som noget centralt for børns holdningsdannelse til fagene fysik og kemi.
Undertitel | belyst gennem TIMSS-undersøgelsen |
---|---|
Forfatter | Ayoe Hoff |
Forlag | Danmarks Pædagogiske Institut |
Thema koder | Fysik, Undervisning i et specifikt fag |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 2001 |
Sideantal | 166 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2001 |
Oplagsdato | 1. jan. 2001 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | DPI |
ISBN-13 | 9788774164050 |
ISBN-10 | 8774164058 |
EAN | 9788774164050 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |