Børns holdninger til fysik og kemi
125,00 kr
På lager
ISBN
9788774164050
Bogen søger at bidrage til debatten om børns og unges til- og specielt fravalg af fysik og kemi i deres uddannelse.
Rapporten er baseret på nye analyser af svar fra elever i 7. til 9. klasse på udvalgte spørgsmål fra spørgeskemaet givet i forbindelse med TIMSS-undersøgelsen i 1995.
Rapportens hovedkonklusion er, at både fysik/kemi-undervisningens form og dens indhold står som noget centralt for børns holdningsdannelse til fagene fysik og kemi.
Rapporten er baseret på nye analyser af svar fra elever i 7. til 9. klasse på udvalgte spørgsmål fra spørgeskemaet givet i forbindelse med TIMSS-undersøgelsen i 1995.
Rapportens hovedkonklusion er, at både fysik/kemi-undervisningens form og dens indhold står som noget centralt for børns holdningsdannelse til fagene fysik og kemi.
| Undertitel | belyst gennem TIMSS-undersøgelsen |
|---|---|
| Forfatter | Ayoe Hoff |
| Forlag | Danmarks Pædagogiske Institut |
| Thema koder | Fysik, Undervisning i et specifikt fag |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | AAUF |
| Udgivelsesdato | 1. jan. 2001 |
| Sideantal | 166 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2001 |
| Oplagsdato | 1. jan. 2001 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| Serie | DPI |
| ISBN-13 | 9788774164050 |
| ISBN-10 | 8774164058 |
| EAN | 9788774164050 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Dansk |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





