Interaktivt tv
0,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788775538850
""Godaften, det er fjernsynet - vi håber, De vil synes om det.""
Sådan lød det den 19. september 1948, da Lily Broberg tonede frem på fjernsynet.
Fjernsynet har udviklet sig fra et fjernsynsmedie til et kommunikationsmedie. Interaktivt tv giver sit bud på fremtidens fjernsyn med digitalt- og interaktivt tv, samt diskuterer konsekvensen for de danske forbrugere og annoncører. Bogen bringer bl.a. cases fra Volvo, SAS, TDC OnCable og Coca Cola.
Sådan lød det den 19. september 1948, da Lily Broberg tonede frem på fjernsynet.
Fjernsynet har udviklet sig fra et fjernsynsmedie til et kommunikationsmedie. Interaktivt tv giver sit bud på fremtidens fjernsyn med digitalt- og interaktivt tv, samt diskuterer konsekvensen for de danske forbrugere og annoncører. Bogen bringer bl.a. cases fra Volvo, SAS, TDC OnCable og Coca Cola.
Undertitel | et nyt medie, en ny forbruger, en ny annoncør |
---|---|
Forfatter | Tobias Smidth-Fibiger, Christian Oxholm Zigler, Mikkel Vejlgaard og Camilla Gundelach Rannes |
Forlag | Børsen |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Samlemærker |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 19. jun. 2002 |
Sideantal | 224 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2002 |
Oplagsdato | 30. nov. 2004 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788775538850 |
ISBN-10 | 8775538857 |
EAN | 9788775538850 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |