Interaktivt tv

Af: Tobias Smidth-Fibiger, Christian Oxholm Zigler, Mikkel Vejlgaard og Camilla Gundelach Rannes
0,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788775538850
""Godaften, det er fjernsynet - vi håber, De vil synes om det.""
Sådan lød det den 19. september 1948, da Lily Broberg tonede frem på fjernsynet.

Fjernsynet har udviklet sig fra et fjernsynsmedie til et kommunikationsmedie. Interaktivt tv giver sit bud på fremtidens fjernsyn med digitalt- og interaktivt tv, samt diskuterer konsekvensen for de danske forbrugere og annoncører. Bogen bringer bl.a. cases fra Volvo, SAS, TDC OnCable og Coca Cola.
Specifikationer
Undertitel et nyt medie, en ny forbruger, en ny annoncør
Forfatter Tobias Smidth-Fibiger, Christian Oxholm Zigler, Mikkel Vejlgaard og Camilla Gundelach Rannes
Forlag Børsen
Indbinding Hæftet
Varegruppe Samlemærker
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 19. jun. 2002
Sideantal 224
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2002
Oplagsdato 30. nov. 2004
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788775538850
ISBN-10 8775538857
EAN 9788775538850
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.