Strategi og viden

Af: Flemming Poulfelt, Per V. Jenster, Sven Junghagen & Søren H. Jensen
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776640439
Strategi og viden handler om, hvordan videntunge virksomheder kan opsamle og lede den viden, de allerede har, og hvordan en klar videnstrategi øger deres muligheder for at skabe vækst og øge konkurrenceevnen. Når virksomheder har en klar videnstrategi, har de også lettere ved at forbedre deres eksisterende produkter og skabe nye produkter.

Men det er ikke let at få styr på virksomhedens viden eller at opbygge en klar videnstrategi. Dette kræver, at virksomheden får skabt overblik over interne ressourcer og processer og udnyttelsen af viden. Hvordan virksomheden opnår dette overblik, beskrives på en konstruktivt og tilgængelig måde.

Bogen er bygget op over syv praktiske case-historier fra videnintensive virksomheder, og den syntetiserer sig frem til nogle lighedspunkter, der fungere som guidelines for læseren.
Specifikationer
Undertitel værdiskabelse i videnintensive virksomheder
Forfatter Flemming Poulfelt, Per V. Jenster, Sven Junghagen & Søren H. Jensen
Forlag L&R Business
Indbinding Indbundet
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 16. dec. 2004
Sideantal 223
Bredde 167
Højde 241
Dybde 23
Vægt 597
Første udgave 2004
Oplagsdato 16. dec. 2004
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776640439
ISBN-10 8776640434
EAN 9788776640439
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.