Rule Breaking Strategy

Af: Jens Refshøj & Anja Sondrup
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776644338
Succes behøver ikke at handle om at bekæmpe sine konkurrenter på de sædvanlige måder eller opfinde en ny branche. For langt de fleste virksomheder kan det bedre betale sig at udvikle nye spilleregler i det marked, som de allerede befinder sig i. Rule Breaking Strategy handler om, hvordan din virksomhed ved at udfordre, og måske tilmed bryde, de uskrevne love i din branche kan erobre en ny og bedre plads i markedet.

For virksomheder som Zipcar, Skype, Triumph, Ryanair og Louis Nielsen er det lykkedes. De så idéen i at vende tingene på hovedet og gøre noget fuldstændig uventet. Med hver deres vindende strategi gjorde de oprør mod de uskrevne regler, der kendetegnede deres branche og fik vendt markedet til sin fordel.

Rule Breaking Strategy inspirerer til en anderledes strategi- og forretningsudvikling. Gennem henvisninger til teori og ved beskrivelser af virksomheder, der aktivt har brudt med reglerne og skabt en ny regelbrydende forretningsstrategi, fortæller forfatterne, hvordan en virksomhed kan få en ny og meget bedre position på et trængt marked. Jens Refshøj og Anja Sondrup beskriver endvidere helt konkret, hvordan en rule breakingproces kan forløbe ligesom de giver anvisninger på værktøjer til den proces.
Specifikationer
Forfatter Jens Refshøj & Anja Sondrup
Forlag L&R Business
Indbinding Indbundet
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 15. maj 2009
Sideantal 256
Bredde 167
Højde 240
Dybde 26
Vægt 637
Første udgave 2009
Oplagsdato 15. maj 2009
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776644338
ISBN-10 8776644332
EAN 9788776644338
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.