Rule Breaking Strategy
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776644338
Succes behøver ikke at handle om at bekæmpe sine konkurrenter på de sædvanlige måder eller opfinde en ny branche. For langt de fleste virksomheder kan det bedre betale sig at udvikle nye spilleregler i det marked, som de allerede befinder sig i. Rule Breaking Strategy handler om, hvordan din virksomhed ved at udfordre, og måske tilmed bryde, de uskrevne love i din branche kan erobre en ny og bedre plads i markedet.
For virksomheder som Zipcar, Skype, Triumph, Ryanair og Louis Nielsen er det lykkedes. De så idéen i at vende tingene på hovedet og gøre noget fuldstændig uventet. Med hver deres vindende strategi gjorde de oprør mod de uskrevne regler, der kendetegnede deres branche og fik vendt markedet til sin fordel.
Rule Breaking Strategy inspirerer til en anderledes strategi- og forretningsudvikling. Gennem henvisninger til teori og ved beskrivelser af virksomheder, der aktivt har brudt med reglerne og skabt en ny regelbrydende forretningsstrategi, fortæller forfatterne, hvordan en virksomhed kan få en ny og meget bedre position på et trængt marked. Jens Refshøj og Anja Sondrup beskriver endvidere helt konkret, hvordan en rule breakingproces kan forløbe ligesom de giver anvisninger på værktøjer til den proces.
For virksomheder som Zipcar, Skype, Triumph, Ryanair og Louis Nielsen er det lykkedes. De så idéen i at vende tingene på hovedet og gøre noget fuldstændig uventet. Med hver deres vindende strategi gjorde de oprør mod de uskrevne regler, der kendetegnede deres branche og fik vendt markedet til sin fordel.
Rule Breaking Strategy inspirerer til en anderledes strategi- og forretningsudvikling. Gennem henvisninger til teori og ved beskrivelser af virksomheder, der aktivt har brudt med reglerne og skabt en ny regelbrydende forretningsstrategi, fortæller forfatterne, hvordan en virksomhed kan få en ny og meget bedre position på et trængt marked. Jens Refshøj og Anja Sondrup beskriver endvidere helt konkret, hvordan en rule breakingproces kan forløbe ligesom de giver anvisninger på værktøjer til den proces.
Forfatter | Jens Refshøj & Anja Sondrup |
---|---|
Forlag | L&R Business |
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 15. maj 2009 |
Sideantal | 256 |
Bredde | 167 |
Højde | 240 |
Dybde | 26 |
Vægt | 637 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 15. maj 2009 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776644338 |
ISBN-10 | 8776644332 |
EAN | 9788776644338 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |