Ledelse i skrumpende markeder
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776644536
Bogen er skrevet ud fra en idé om, at ledelsesteoretikere og forskere i den nuværende krise ikke kan nøjes med at "stå på sidelinjen" og observere og analysere krisen. Situationen er simpelthen så alvorlig, at også ledelsesteoretikere bør komme med de bedste bud på, hvordan vi som samfund kommer ud af krisen på mellemlangt sigt. Naturligvis samtidig med at vi skaber indsigt i det mere generelle omkring ledelse i skrumpende markeder, sådan som vi som forskere naturligt vil være interesserede. Forskere og universiteter skal tilpasse sig videnssamfundet, på præcis samme måde som erhvervsliv, arbejdsmarked og institutioner skal det. Og dette skal denne bog ses som et af de første forsøg på.
Forfatter | Anders Drejer, Steen Hildebrandt, Søren Brandi & Jacob Kjær Eskildsen |
---|---|
Forlag | L&R Business |
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Antologier: generelt, Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 9. okt. 2009 |
Sideantal | 224 |
Bredde | 159 |
Højde | 234 |
Dybde | 23 |
Vægt | 540 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 9. okt. 2009 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776644536 |
EAN | 9788776644536 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |