Markedsføring
297,50 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788776743925
Bogen sætter fokus på virksomhedens overordnede markedsstrategi og på dens klassiske markedsføringsbeslutninger om markedssegmentering, produktudformning, pris, distributionskanaler og markedskommunikation.
Dermed dækker bogen marketingområdet bredt. Den giver en introduktion til de teorier og modeller, der traditionelt og aktuelt bruges ved analyse af virksomhedens markedsmæssige position og dens interaktion med markedet. Den teoretiske behandling af de enkelte temaer suppleres af en række illustrationer og beskrivelser af danske virksomheders markedssituation.
Bogen indgår i lærebogsserien Virksomhedsøkonomi, der giver en samlende fremstilling af de virksomhedsøkonomiske fagområder. Serien bygger på et fundament, der teoretisk er så solidt, at det kan være udgangspunkt for videregående studier og specialisering i enkelte fagområder. Således vil seriens bøger kunne anvendes enkeltvis eller samlet til den indledende undervisning i virksomhedsøkonomi ved universiteter og handelshøjskoler. Fælles for seriens bøger er en læsevenlig og overskuelig opbygning med praktiske eksempler til illustration af anvendelsen af teoretiske modeller.
Dermed dækker bogen marketingområdet bredt. Den giver en introduktion til de teorier og modeller, der traditionelt og aktuelt bruges ved analyse af virksomhedens markedsmæssige position og dens interaktion med markedet. Den teoretiske behandling af de enkelte temaer suppleres af en række illustrationer og beskrivelser af danske virksomheders markedssituation.
Bogen indgår i lærebogsserien Virksomhedsøkonomi, der giver en samlende fremstilling af de virksomhedsøkonomiske fagområder. Serien bygger på et fundament, der teoretisk er så solidt, at det kan være udgangspunkt for videregående studier og specialisering i enkelte fagområder. Således vil seriens bøger kunne anvendes enkeltvis eller samlet til den indledende undervisning i virksomhedsøkonomi ved universiteter og handelshøjskoler. Fælles for seriens bøger er en læsevenlig og overskuelig opbygning med praktiske eksempler til illustration af anvendelsen af teoretiske modeller.
Undertitel | en introduktion |
---|---|
Forfatter | Per Vagn Freytag, Jan Møller Jensen, Niels Jørgensen, Tage Koed Madsen |
Forlag | Syddansk Universitetsforlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For universitetsuddannelse, Lærervejledninger og undervisningsmateriale, Salg og marketing |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | SDUF |
Udgivelsesdato | 10. jul. 2009 |
Sideantal | 328 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 10. jul. 2009 |
Oplag | 2 |
Udgave | 4 |
Serie | Virksomhedsøkonomi |
ISBN-13 | 9788776743925 |
ISBN-10 | 8776743926 |
EAN | 9788776743925 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |