Markedsføring

Af: Per Vagn Freytag, Jan Møller Jensen, Niels Jørgensen, Tage Koed Madsen
297,50 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788776743925
Bogen sætter fokus på virksomhedens overordnede markedsstrategi og på dens klassiske markedsføringsbeslutninger om markedssegmentering, produktudformning, pris, distributionskanaler og markedskommunikation.

Dermed dækker bogen marketingområdet bredt. Den giver en introduktion til de teorier og modeller, der traditionelt og aktuelt bruges ved analyse af virksomhedens markedsmæssige position og dens interaktion med markedet. Den teoretiske behandling af de enkelte temaer suppleres af en række illustrationer og beskrivelser af danske virksomheders markedssituation.

Bogen indgår i lærebogsserien Virksomhedsøkonomi, der giver en samlende fremstilling af de virksomhedsøkonomiske fagområder. Serien bygger på et fundament, der teoretisk er så solidt, at det kan være udgangspunkt for videregående studier og specialisering i enkelte fagområder. Således vil seriens bøger kunne anvendes enkeltvis eller samlet til den indledende undervisning i virksomhedsøkonomi ved universiteter og handelshøjskoler. Fælles for seriens bøger er en læsevenlig og overskuelig opbygning med praktiske eksempler til illustration af anvendelsen af teoretiske modeller.
Specifikationer
Undertitel en introduktion
Forfatter Per Vagn Freytag, Jan Møller Jensen, Niels Jørgensen, Tage Koed Madsen
Forlag Syddansk Universitetsforlag
Indbinding Hæftet
Thema koder For universitetsuddannelse, Lærervejledninger og undervisningsmateriale, Salg og marketing
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition SDUF
Udgivelsesdato 10. jul. 2009
Sideantal 328
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2009
Oplagsdato 10. jul. 2009
Oplag 2
Udgave 4
Serie Virksomhedsøkonomi
ISBN-13 9788776743925
ISBN-10 8776743926
EAN 9788776743925
Sprog Dansk
Orignalsprog Dansk
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.