Børns Brug af Brands

Af: Tessa Gjødesen
200,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776745196
Tessa Gjødesen forsvarede sin afhandling Børns Brug af Brands i 2009, hvor fokus var på tweens' identitetsopbygning via brands og deres forbrugeradfærd, der er præget af en kultur, der både er forankret i børne- og ungdomskulturen.

Afhandlingen er baseret på 36 timers samtale med tweens - 132 tweens, 125 forældre og 6 lærere deltager i undersøgelsen.
Specifikationer
Undertitel Et studie af tweenkulturen og deres forbrugeradfærd
Forfatter Tessa Gjødesen
Forlag Syddansk Universitetsforlag
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition SDUF
Udgivelsesdato 1. nov. 2010
Sideantal 507
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2010
Oplagsdato 1. nov. 2010
Oplag 1
Udgave 1
Serie Ph.d.-afhandlinger
ISBN-13 9788776745196
ISBN-10 8776745198
EAN 9788776745196
Sprog Dansk
Orignalsprog Dansk
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.