Børns Brug af Brands
200,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776745196
Tessa Gjødesen forsvarede sin afhandling Børns Brug af Brands i 2009, hvor fokus var på tweens' identitetsopbygning via brands og deres forbrugeradfærd, der er præget af en kultur, der både er forankret i børne- og ungdomskulturen.
Afhandlingen er baseret på 36 timers samtale med tweens - 132 tweens, 125 forældre og 6 lærere deltager i undersøgelsen.
Afhandlingen er baseret på 36 timers samtale med tweens - 132 tweens, 125 forældre og 6 lærere deltager i undersøgelsen.
Undertitel | Et studie af tweenkulturen og deres forbrugeradfærd |
---|---|
Forfatter | Tessa Gjødesen |
Forlag | Syddansk Universitetsforlag |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | SDUF |
Udgivelsesdato | 1. nov. 2010 |
Sideantal | 507 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2010 |
Oplagsdato | 1. nov. 2010 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Ph.d.-afhandlinger |
ISBN-13 | 9788776745196 |
ISBN-10 | 8776745198 |
EAN | 9788776745196 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |