Tilrettelæggelse af information

Af: Preben Sepstrup
425,00 kr
95
ISBN
9788776752224
Tilrettelæggelse af information – kommunikations- og kampagneplanlægning er en totalt revideret udgave i forhold til de foregående – og særdeles velkendte – forgængere fra 1991 og 1999. Bogen fokuserer på den teori og fremgangsmåde, der er fælles for al strategisk kommunikation. Uanset om den kaldes reklame eller informationskampagne, intern eller ekstern kommunikation, kommerciel eller ikke kommerciel, offentlig eller privat. Der sker en forrygende udvikling omkring kommunikation. Begreber og fænomener som integreret kommunikation, corporate communication og branding er opstået. Bogen maner til omtanke ved at ”genopfinde” det grundlæggende kommunikationsperspektiv. Lærebogens trykte del består af en tekst i 13 kapitler, 62 ”læs mere”-tekster, 54 eksempler og øvelser fra ”det virkelige liv” og en kommenteret litteraturliste med over 200 henvisninger. Den omfattende digitale del – bogens hjemmeside – er en dynamisk forlængelse af bogen; fra starten med 15 eksempler, 7 cases samt supplerende artikler og notater.
Specifikationer
Undertitel - kommunikations og kampagneplanlægning
Forfatter Preben Sepstrup
Forlag Gyldendal Akademisk
Indbinding Hæftet
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 24. maj 2006
Sideantal 336
Bredde 170
Højde 240
Vægt 0
Første udgave 2006
Oplagsdato 24. maj 2006
Oplag 1
Udgave 3
Recall To 12. aug. 2010
Recall From 23. jun. 2010
ISBN-13 9788776752224
ISBN-10 8776752224
EAN 9788776752224
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Lisbeth Neigaard
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.