Kompetencemål og gymnasiereform
90,00 kr
På lager
ISBN
9788776840600
Efter at gymnasiereformen trådte i kraft i august 2005, har der været fokus på efteruddannelse af lærere fra Undervisningsministeriets side. Den såkaldte kaskademodel er blevet søsat, for at virkningen af efteruddannelsen skal sprede sig fra kollega til kollega. Denne rapport stiller spørgsmålet: Har det nye fokus den ønskede effekt? - og analyserer de første erfaringer.
Undertitel | de første erfaringer med ny efteruddannelse af lærere |
---|---|
Forfatter | Per Brandt Jensen, Per Fibæk Laursen |
Forlag | Danmarks Pædagogiske Universitet |
Thema koder | Læreruddannelse |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 2006 |
Sideantal | 49 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2006 |
Oplagsdato | 1. jan. 2006 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776840600 |
ISBN-10 | 8776840603 |
EAN | 9788776840600 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |