Design and redesign of an in-service course
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788776841966
| Undertitel | the interplay of theory and practice in learning to teach mathematics with open problems, PhD dissertation |
|---|---|
| Forfatter | Lisser Rye Ejersbo |
| Forlag | Learning Lab Denmark |
| Thema koder | Læreruddannelse |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | AAUF |
| Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
| Sideantal | 204 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 1. jan. 2007 |
| Oplag | 0 |
| Udgave | 0 |
| ISBN-13 | 9788776841966 |
| ISBN-10 | 8776841960 |
| EAN | 9788776841966 |
| Sprog | Engelsk |
| Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
| Illustreret i farver/sh | Nej |
| Photographer | Lisser Rye Ejersbo |
