Mening og sammenheng i læringsforløpet etter en erhvervet hjerneskade
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788776848682
| Undertitel | en eksplorativ undersøkelse av elev-, foreldre- og lærerperspektiver etter en ervervet hjerneskade, Ph. D. afhandling |
|---|---|
| Forfatter | Eli Marie Killi |
| Forlag | Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik |
| Thema koder | Specialundervisning |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | AAUF |
| Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
| Sideantal | 218 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 1. jan. 2013 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 0 |
| ISBN-13 | 9788776848682 |
| ISBN-10 | 877684868X |
| EAN | 9788776848682 |
| Sprog | Norsk |
| Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





