Potentialitet og optimering i skolen
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788776849450
| Undertitel | problemforståelser og forskelssætninger af elever - en nutidshistorisk analyse, Ph.d.-afhandling |
|---|---|
| Forfatter | Bjørn Hamre |
| Forlag | Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik |
| Thema koder | Uddannelsesadministration og uddannelsesorganisering |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | AAUF |
| Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
| Sideantal | 259 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 1. jan. 2012 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 0 |
| ISBN-13 | 9788776849450 |
| ISBN-10 | 8776849457 |
| EAN | 9788776849450 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Dansk |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




