Potentialitet og optimering i skolen
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788776849450
Undertitel | problemforståelser og forskelssætninger af elever - en nutidshistorisk analyse, Ph.d.-afhandling |
---|---|
Forfatter | Bjørn Hamre |
Forlag | Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik |
Thema koder | Uddannelsesadministration og uddannelsesorganisering |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
Sideantal | 259 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 1. jan. 2012 |
Oplag | 1 |
Udgave | 0 |
ISBN-13 | 9788776849450 |
ISBN-10 | 8776849457 |
EAN | 9788776849450 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |