Projektopgavetænkning
107,50 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788777015977
Bogen beskriver nogle af de overvejelser, man som lærer må gøre sig, når det handler om arbejdet med projektopgaven. Udgangspunktet er de første, opløftende erfaringer med projektopgaverne. Og et udviklingsarbejde, der havde til hensigt at undersøge, om det er muligt at holde projektopgaverne frie af den stive skabelon. Alternativet kunne være at beholde projektopgaverne som dynamiske, anderledes læreprocesser?
Frode Boye Andersen, lærer, pædagogisk konsulent med skoleudvikling og projektarbejde som arbejdsfelt på DLH i Århus, i samarbejde med Søren Fanø, lærer på Mårslet Skole og Birgit Frederiksen, lærer på Mårslet Skole.
Frode Boye Andersen, lærer, pædagogisk konsulent med skoleudvikling og projektarbejde som arbejdsfelt på DLH i Århus, i samarbejde med Søren Fanø, lærer på Mårslet Skole og Birgit Frederiksen, lærer på Mårslet Skole.
Undertitel | mellem pligt & pensum og lyst & læring |
---|---|
Forfatter | Frode Boye Andersen |
Forlag | Danmarks Lærerhøjskole |
Thema koder | Uddannelse. Pædagogik |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1999 |
Sideantal | 72 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1998 |
Oplagsdato | 1. jan. 1999 |
Oplag | 1 |
Udgave | 0 |
Serie | Udviklingsprogrammer |
ISBN-13 | 9788777015977 |
ISBN-10 | 8777015975 |
EAN | 9788777015977 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |
Photographer | Frode Boye Andersen |