Projekt Skoleevaluering
50,00 kr
På lager
ISBN
9788777015984
Projekt Skoleevaluering er et samarbejde mellem Herning, København, Skive og Vejle med konsulentbistand fra Danmarks Lærerhøjskole.
Formålet med Projekt Skoleevaluering er primært at støtte de professionelle med udviklingen og anvendelsen af evalueringsmetoder, der kvalificerer børnenes læring og giver mulighed for dialog og samarbejde med alle implicerede parter.
Denne midtvejsrapport beskriver projektets evalueringsopfattelse og de aktiviteter, der er gennemført på de respektive skoler.
Første del af denne rapport beskriver evalueringsopfattelsen og de betingelser og muligheder, vi lægger vægt på i arbejdet med at støtte evalueringen på de respektive skoler.
Anden del af denne rapport indeholder de 12 konsulenters beskrivelser af, hvordan man har organiseret arbejdet på den enkelte skole, hvilke aktiviteter man har arbejdet med, hvilke metoder og redskaber der er anvendt og udviklet, og hvilke perspektiver konsulenten ser i relation til den enkelte skoles udvikling.
I denne rapport redegøres primært for arbejdet i et strukturelt perspektiv - organisering og udvikling af redskaber og metoder.
Formålet med Projekt Skoleevaluering er primært at støtte de professionelle med udviklingen og anvendelsen af evalueringsmetoder, der kvalificerer børnenes læring og giver mulighed for dialog og samarbejde med alle implicerede parter.
Denne midtvejsrapport beskriver projektets evalueringsopfattelse og de aktiviteter, der er gennemført på de respektive skoler.
Første del af denne rapport beskriver evalueringsopfattelsen og de betingelser og muligheder, vi lægger vægt på i arbejdet med at støtte evalueringen på de respektive skoler.
Anden del af denne rapport indeholder de 12 konsulenters beskrivelser af, hvordan man har organiseret arbejdet på den enkelte skole, hvilke aktiviteter man har arbejdet med, hvilke metoder og redskaber der er anvendt og udviklet, og hvilke perspektiver konsulenten ser i relation til den enkelte skoles udvikling.
I denne rapport redegøres primært for arbejdet i et strukturelt perspektiv - organisering og udvikling af redskaber og metoder.
Undertitel | praksis og perspektiver, \en midtvejsrapport\ |
---|---|
Forfatter | Ole Harrit |
Forlag | Danmarks Lærerhøjskole |
Thema koder | Danmark, Grundskoler og skoler for mellemtrinnet |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1998 |
Sideantal | 108 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1998 |
Oplagsdato | 1. jan. 1998 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788777015984 |
ISBN-10 | 8777015983 |
EAN | 9788777015984 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |