Teoretiske refleksioner med skoleevaluering efter "Københavnermodellen"

Af: Mette Løvbjerg, Lejf Moos, Lise Tingleff Nielsen, Johnny Thomassen, Peter Ulholm
118,75 kr
På lager
ISBN
9788777016332
Denne bog er sammensat af erfaringsbeskrivelser og teoretiske refleksioner på baggrund af praksis i projekter, hvor skoleevalueringen står centralt i skoleudviklingen.

Indhold:

Indledning

1. Metoden kort beskrevet

2. Erfaringer fra arbejdet med 'Københavnermodellen'

3. Samfundsmæssig og kulturel kontekst

4. Evalueringsopfattelser

5. Skoleevaluering som læringsproces

6. Konsulentens position

7. Ledelsen og styringsgruppen

8. Handling og tolkning

9. Resultater

Litteratur
Specifikationer
Forfatter Mette Løvbjerg, Lejf Moos, Lise Tingleff Nielsen, Johnny Thomassen, Peter Ulholm
Forlag CLUE, Danmarks Lærerhøjskole
Thema koder Danmark, Grundskoler og skoler for mellemtrinnet
Varegruppe Pædagogik, Børn og forældre
Ekspedition AAUF
Udgivelsesdato 1. feb. 1998
Sideantal 128
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 1998
Oplagsdato 1. feb. 1998
Oplag 0
Udgave 0
Serie Projekt Skoleevaluering - 4 by projektet
ISBN-13 9788777016332
ISBN-10 8777016335
EAN 9788777016332
Sprog Dansk
Orignalsprog Sproget kan ikke bestemmes
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.