Projektarbejdets fortid og fremtid
140,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788777016431
Projektet er en vedholdende størrelse, der synes at være kommet for at blive. Men måden at forstå begrebet og at arbejde i projektet er udviklet over årene. Denne udvikling har været og er stadig præget af diskussioner om ´rigtigt´ og ´forkert´ projektarbejde. Ser man deriomod historisk på det, viser det sig at have rødder i samfundsmæssige bevægelser.
Med mangfoldigheden som paradigme giver bidragyderne i denne bog deres forklaringer på projektarbejdsformens historie, aktualitet og fremtidsmuligheder. De bidrager med filosofiske, psykologiske og pædagogiske teorier, analyser af pædagogiske bevægelser, den samfundsmæssige og politiske udvikling, folkeskolens og uddannelsesindstitutionernes udvikling og alternative bevægelser.
Med mangfoldigheden som paradigme giver bidragyderne i denne bog deres forklaringer på projektarbejdsformens historie, aktualitet og fremtidsmuligheder. De bidrager med filosofiske, psykologiske og pædagogiske teorier, analyser af pædagogiske bevægelser, den samfundsmæssige og politiske udvikling, folkeskolens og uddannelsesindstitutionernes udvikling og alternative bevægelser.
Forlag | Danmarks Lærerhøjskole |
---|---|
Thema koder | Antologier: generelt, Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1999 |
Sideantal | 208 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1999 |
Oplagsdato | 5. jan. 1 |
Oplag | 1 |
Udgave | 0 |
Serie | Udviklingsprogrammer |
ISBN-13 | 9788777016431 |
ISBN-10 | 8777016432 |
EAN | 9788777016431 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |