Skolens rum
27,50 kr
På lager
ISBN
9788777017568
I år 2000 skal der være iværksat en udvikling, der skaber sammenhæng mellem udviklingen i lærerrollen, undervisningsmetoderne, bygninger, undervisningsmidler og informationsteknologien.
Det betyder
- at lærernes viden og erfaring med integration af informationsteknologien i undervisningen udbygges
- at skolebiblioteket fungerer som skolens pædagogiske servicecenter
- at der udvikles viden og erfaring hos undervisningsmiddelbranchen om, hvorledes nye undervisningsmidler kan integrere den moderne teknologi
- at erfaringer med velindrettede og nutidige skolebygninger indsamles og formidles med henblik på at etablere et beslutningsgrundlag i de kommuner, der har behov for ny- og ombygning af skoler.
Det betyder
- at lærernes viden og erfaring med integration af informationsteknologien i undervisningen udbygges
- at skolebiblioteket fungerer som skolens pædagogiske servicecenter
- at der udvikles viden og erfaring hos undervisningsmiddelbranchen om, hvorledes nye undervisningsmidler kan integrere den moderne teknologi
- at erfaringer med velindrettede og nutidige skolebygninger indsamles og formidles med henblik på at etablere et beslutningsgrundlag i de kommuner, der har behov for ny- og ombygning af skoler.
Forfatter | Kirsten Borberg, Søren Dragsted, Lisser Rye Ejersbio, Jette Kantsø |
---|---|
Forlag | Danmarks Lærerhøjskole, Afdeli |
Thema koder | Antologier: generelt, Arkitektur |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1999 |
Sideantal | 36 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1999 |
Oplagsdato | 1. jan. 1999 |
Oplag | 0 |
Udgave | 0 |
Serie | F2000 |
ISBN-13 | 9788777017568 |
ISBN-10 | 8777017560 |
EAN | 9788777017568 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |