Tema: læringslandskaber
130,00 kr
På lager
ISBN
9788777018022
Dette nummer af forskningstidsskrift for Danmarks Lærerhøjskole beskæftiger sig med læreprocesser. Som det fremgår af artiklerne, kommer interesserne ud i meget forskellige aspekter af feltet, og de er for overblikkets skyld ordnet i to hovedgrupperinger: Det læringsmæssige landskab og Læring i et fagdidaktisk perspektiv.
Hovedmængden af bidrag til dette nummer præsenterer overvejelser over læring og undervisning i tilknytning til bestemte fag eller inden for de tre hovedområder af didaktisk og faglig-pædagogisk tænkning, som præger Lærerhøjskolens forskning:
- det naturvidenskabelige område
- det musisk-æstetiske område
- det humanistiske område
Hovedmængden af bidrag til dette nummer præsenterer overvejelser over læring og undervisning i tilknytning til bestemte fag eller inden for de tre hovedområder af didaktisk og faglig-pædagogisk tænkning, som præger Lærerhøjskolens forskning:
- det naturvidenskabelige område
- det musisk-æstetiske område
- det humanistiske område
Undertitel | artikler om læring og fagdidak |
---|---|
Forlag | Danmarks Lærerhøjskole |
Thema koder | Antologier: generelt, Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 2000 |
Sideantal | 232 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2000 |
Oplagsdato | 1. jan. 2000 |
Oplag | 0 |
Udgave | 0 |
Serie | Forskningstidsskrift fra Danmarks Lærerhøjskole |
ISBN-13 | 9788777018022 |
ISBN-10 | 8777018028 |
EAN | 9788777018022 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |