Projekt Læring
105,00 kr
På lager
ISBN
9788777019241
FORORD
Slangerup Kommunes Projekt Læring drejer sig om at gennemføre helhed og sammenhæng i småbørns og skolebørns institutionsliv og skoleliv. Projektet startede i 1998, og er blevet evalueret i perioden september 2001 til 15. marts 2002. Slangerup Kommune har rekvireret evalueringsprojektet med henblik på at få undersøgt, i hvilken udstrækning forældre og ansatte vurderede, om der var gennemført helhed og sammenhæng i børnenes hverdag siden projektet startede, samt hvordan skolebørnene oplevede deres skoleliv.
Målgruppen for evalueringsprojektet er Slangerup Kommune, de ansatte og børnenes forældre samt andre, der er interesserede i at medvirke til at skabe helhed og sammenhæng i børns liv.
Evalueringsprojektet er gennemført i samarbejde mellem Slangerup Kommune og Danmarks Pædagogiske Universitet. For at blive i stand til at gennemføre evalueringen har såvel børn, forældre, ansatte i dagplejen, i daginstitutioner og i skolerne været inddraget. Uden deltagernes engagement ville det ikke have været muligt at gennemføre evalueringsprojektet, hvorfor alle skal have tak for deltagelse i møder og udfyldelse af spørgeskemaer.
...
Marianne Sommer & Grethe Kragh-Müller
Danmarks Pædagogiske Universitet
Juni 2002
Slangerup Kommunes Projekt Læring drejer sig om at gennemføre helhed og sammenhæng i småbørns og skolebørns institutionsliv og skoleliv. Projektet startede i 1998, og er blevet evalueret i perioden september 2001 til 15. marts 2002. Slangerup Kommune har rekvireret evalueringsprojektet med henblik på at få undersøgt, i hvilken udstrækning forældre og ansatte vurderede, om der var gennemført helhed og sammenhæng i børnenes hverdag siden projektet startede, samt hvordan skolebørnene oplevede deres skoleliv.
Målgruppen for evalueringsprojektet er Slangerup Kommune, de ansatte og børnenes forældre samt andre, der er interesserede i at medvirke til at skabe helhed og sammenhæng i børns liv.
Evalueringsprojektet er gennemført i samarbejde mellem Slangerup Kommune og Danmarks Pædagogiske Universitet. For at blive i stand til at gennemføre evalueringen har såvel børn, forældre, ansatte i dagplejen, i daginstitutioner og i skolerne været inddraget. Uden deltagernes engagement ville det ikke have været muligt at gennemføre evalueringsprojektet, hvorfor alle skal have tak for deltagelse i møder og udfyldelse af spørgeskemaer.
...
Marianne Sommer & Grethe Kragh-Müller
Danmarks Pædagogiske Universitet
Juni 2002
| Undertitel | Afsluttende evaluering, Slangerup Kommune |
|---|---|
| Forfatter | Grethe Kragh-Müller, Marianne Sommer |
| Forlag | Danmarks Pædagogiske Universitet |
| Thema koder | Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | AAUF |
| Udgivelsesdato | 1. jan. 2002 |
| Sideantal | 133 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2002 |
| Oplagsdato | 1. jan. 2002 |
| Oplag | 0 |
| Udgave | 0 |
| ISBN-13 | 9788777019241 |
| ISBN-10 | 8777019245 |
| EAN | 9788777019241 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



