Narrativ kommunikation
100,00 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788777068607
En væsentlig del af strategiarbejde er kommunikation og formidling. Denne bog viser ved hjælp af praktiske cases, hvordan teknikker fra det narrative felt kan bringes i spil i strategiformidlingen. Narrativ kommunikation udstikker en ramme for at formidle fortællinger om det, der betyder noget for medarbejderne, og kan bruges til at skabe motivation, engagement og lyst til at handle. Derfor er det et oplagt værktøj i forandringsledelse og -kommunikation, som er væsentlige elementer i enhver strategi.
Narrativ kommunikation handler også om, hvordan det narrative kan bringes ind i selve strategiarbejdet, så man sikrer, at strategien bygger på medarbejdernes værdier og intentioner. Bogen er struktureret som et strategiforløb, men de enkelte teknikker kan bruges separat til fx workshops, dialogmøder, præsentationer, interview, artikler eller andet.
Narrativ kommunikation handler også om, hvordan det narrative kan bringes ind i selve strategiarbejdet, så man sikrer, at strategien bygger på medarbejdernes værdier og intentioner. Bogen er struktureret som et strategiforløb, men de enkelte teknikker kan bruges separat til fx workshops, dialogmøder, præsentationer, interview, artikler eller andet.
Undertitel | En praktisk guide til ejerskab af strategi og forandring |
---|---|
Forfatter | Anders Kryger |
Forlag | Dansk Psykologisk Forlag A/S |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 30. sep. 2013 |
Sideantal | 204 |
Bredde | 152 |
Højde | 225 |
Dybde | 15 |
Vægt | 380 |
Første udgave | 2013 |
Oplagsdato | 30. sep. 2013 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788777068607 |
ISBN-10 | 8777068602 |
EAN | 9788777068607 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Louises design/Louise Glargaard Perlmutter |
Omslagsillustrator | Efter ide af Frederikke Rönsholt |
Illustreret i farver/sh | Nej |