En visuel guide til KOMMUNIKATION PÅ ALLE LEDERTRIN
398,75 kr
Udsolgt. Fås som download
ISBN
9788777069444
Hvordan kan du som leder hurtigt og præcist skabe mening, motivation og retning for din organisation, i en stadig mere kompleks verden, hvor ledere er under konstant pres for at skabe store resultater på kort tid? Hvordan kommunikerer du med ledelsen, medarbejdere og kolleger på en måde, som skaber samarbejde og styrke og ikke magtkampe og misforståelser?
I Kommunikation på alle ledertrin kommer du på en personlig rejse mod at blive en stærkere og mere inspirerende leder, og du får helt konkrete og jordnære metoder til at få andre til at følge dig, når du skal skabe resultater. Med Leadership Pipeline – et af verdens hurtigst voksende lederudviklingsværktøjer – som ramme er bogen en visuel guide til god lederkommunikation på alle trin: som leder af medarbejdere, leder af ledere, leder af funktion og som CEO og bestyrelsesformand.
Kommunikationseksperten Vibeke Hartkorn har opsøgt nogle af Danmarks mest inspirerende og nytænkende ledere i private og offentlige organisationer og er dykket ned i viden om hjerneforskning og nye teorier om, hvordan vi styrker relationer i vores arbejdsliv. Resultatet er et væld af overraskende idéer, som rusker op i fordomme og selvfølgeligheder, river i vanerne og sætter tankerne i bevægelse.
Mød blandt andre ledere fra Mærsk, Novo Nordisk, Grundfos, IBM, TDC, DI og en række danske kommuner.
I Kommunikation på alle ledertrin kommer du på en personlig rejse mod at blive en stærkere og mere inspirerende leder, og du får helt konkrete og jordnære metoder til at få andre til at følge dig, når du skal skabe resultater. Med Leadership Pipeline – et af verdens hurtigst voksende lederudviklingsværktøjer – som ramme er bogen en visuel guide til god lederkommunikation på alle trin: som leder af medarbejdere, leder af ledere, leder af funktion og som CEO og bestyrelsesformand.
Kommunikationseksperten Vibeke Hartkorn har opsøgt nogle af Danmarks mest inspirerende og nytænkende ledere i private og offentlige organisationer og er dykket ned i viden om hjerneforskning og nye teorier om, hvordan vi styrker relationer i vores arbejdsliv. Resultatet er et væld af overraskende idéer, som rusker op i fordomme og selvfølgeligheder, river i vanerne og sætter tankerne i bevægelse.
Mød blandt andre ledere fra Mærsk, Novo Nordisk, Grundfos, IBM, TDC, DI og en række danske kommuner.
Undertitel | Få andre til at følge dig |
---|---|
Forfatter | Vibeke Hartkorn |
Forlag | Dansk Psykologisk Forlag A/S |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. nov. 2013 |
Sideantal | 271 |
Bredde | 218 |
Højde | 249 |
Dybde | 23 |
Vægt | 925 |
Første udgave | 2013 |
Oplagsdato | 1. nov. 2013 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788777069444 |
ISBN-10 | 8777069447 |
EAN | 9788777069444 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Emilie Wasteson |
Illustreret i farver/sh | Nej |