Samarbejde mellem lærere og psykolog om inklusion
100,00 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788777069475
Dette materiale er udformet med blikket rettet mod det faktum, at betingelserne for PPR's funktioner i skolen er under hastig forandring. Det er nødvendigt at udvikle metoder, der kan anvendes i en ny skolevirkelighed præget af et øget fokus på inklusion og en ændret opfattelse af, hvad og hvem specialundervisningen fremover skal omfatte.
Materialets primære formål er at fungere som et redskab, der kan hjælpe med at skabe en hensigtsmæssig struktur for samarbejdet mellem de voksne, der har indflydelse på barnets situation - og dermed i sidste ende en mere effektiv indsats. Det er opbygget omkring dialog- og analyseskemaer, nogle teknikker og korte beskrivelser af teoriområder.
Materialets primære formål er at fungere som et redskab, der kan hjælpe med at skabe en hensigtsmæssig struktur for samarbejdet mellem de voksne, der har indflydelse på barnets situation - og dermed i sidste ende en mere effektiv indsats. Det er opbygget omkring dialog- og analyseskemaer, nogle teknikker og korte beskrivelser af teoriområder.
Undertitel | Nogle værktøjer til PPR |
---|---|
Forfatter | Henning W. Nielsen |
Forlag | Dansk Psykologisk Forlag A/S |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Uddannelsesadministration og uddannelsesorganisering, Undervisningspersonale |
Varegruppe | Psykologi, Psykisk sundhed |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 10. mar. 2014 |
Sideantal | 120 |
Bredde | 215 |
Højde | 297 |
Dybde | 18 |
Vægt | 399 |
Første udgave | 2014 |
Oplagsdato | 10. mar. 2014 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788777069475 |
ISBN-10 | 8777069471 |
EAN | 9788777069475 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |