Et helhedspræget sprogsyn på fonologiske vanskeligheder
40,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788777770012
Indholdsfortegnelse:
1. Problemformulering
2. Opgavebeskrivelse
3. Talepædagogens arbejdsområde
4. Sproget i kommunikationssammenhæng
5. Sprogtilegnelse
6. Udviklingen af sprogets syntaks
7. Sprogfunktioner
8. Den fonetiske udvikling
9. Fonologiske processer
10. Kritiske forudsætninger for læsning
11. Begrundelse for valg af tests
12. To cases
13. Talepædagogisk handleplan
14. Konklusion
15. Litteraturliste
16. Bilag
1. Problemformulering
2. Opgavebeskrivelse
3. Talepædagogens arbejdsområde
4. Sproget i kommunikationssammenhæng
5. Sprogtilegnelse
6. Udviklingen af sprogets syntaks
7. Sprogfunktioner
8. Den fonetiske udvikling
9. Fonologiske processer
10. Kritiske forudsætninger for læsning
11. Begrundelse for valg af tests
12. To cases
13. Talepædagogisk handleplan
14. Konklusion
15. Litteraturliste
16. Bilag
Forfatter | Inger Rønnstad, Kirsten Vestergaard |
---|---|
Forlag | Danmarks Lærerhøjskole, Institut for Pædagogik og Psykologi |
Thema koder | Undervisning for fysisk handicappede elever |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1990 |
Sideantal | 74 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1990 |
Oplagsdato | 5. jan. 1 |
Oplag | 0 |
Udgave | 0 |
Serie | Specialpædagogiske tekster |
ISBN-13 | 9788777770012 |
ISBN-10 | 8777770013 |
EAN | 9788777770012 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |