E-strategier
198,75 kr
500
ISBN
9788779005105
I modsætning til så mange andre bøger om e-handel, er ""E-strategier"" bygget op som en kogebog. Den giver dig konkrete og praktiske eksempler på e-handelsforhindringer og hvordan du undgår dem. Hvert kapitel slutter med en sammenfatning af og handlingsplan for kapitlets vigtigste punkter.
Afliver myterne og viser vejen frem
Denne bog er opdelt i to dele. Den første del giver et overblik over grundlæggende aspekter, myter og forhindringer inden for e-handel og fortæller, hvordan e-projekter kan retfærdiggøres. Anden del giver konkrete og praktiske oplysninger om, hvordan informationsteknologi anvendes til e-handel, og om hvad man kan betragte som sund praksis for e-handel.
Eksempler fra den virkelige verden
Eksemplerne i bogen er baseret på de erfaringer, der er gjort sig i virkelige virksomheder, og deres formål er at illustrere implementeringen af de begreber, der præsenteres i kapitlerne. Disse erfaringer giver konkrete eksempler på, hvordan e-løsninger anvendes i virksomheder i dag.
Struktureret overblik
Bogen er opbygget med faste afsnit, hvis formål er at give dig et struktureret overblik. Hvert kapitel slutter med en sammen-fatning, der giver en kort og præcis opsummering af kapitlets indhold og giver en oversigt over kapitlets vigtigste punkter.
Efter sammenfatningen en checkliste med fem til ti spørgsmål. Du kan bruge spørgsmålene til selv at udføre en test af virksomhedens aktuelle behov og på baggrund af denne vurdere, hvorvidt virksomheden er klar til nye teknologier.
Efter vurderingen afsluttes kapitlet med en handlingsplan - en serie på tre til syv trin, der tegner et billede af den proces, du skal gennemgå for at implementere den omtalte teknologi.
Afliver myterne og viser vejen frem
Denne bog er opdelt i to dele. Den første del giver et overblik over grundlæggende aspekter, myter og forhindringer inden for e-handel og fortæller, hvordan e-projekter kan retfærdiggøres. Anden del giver konkrete og praktiske oplysninger om, hvordan informationsteknologi anvendes til e-handel, og om hvad man kan betragte som sund praksis for e-handel.
Eksempler fra den virkelige verden
Eksemplerne i bogen er baseret på de erfaringer, der er gjort sig i virkelige virksomheder, og deres formål er at illustrere implementeringen af de begreber, der præsenteres i kapitlerne. Disse erfaringer giver konkrete eksempler på, hvordan e-løsninger anvendes i virksomheder i dag.
Struktureret overblik
Bogen er opbygget med faste afsnit, hvis formål er at give dig et struktureret overblik. Hvert kapitel slutter med en sammen-fatning, der giver en kort og præcis opsummering af kapitlets indhold og giver en oversigt over kapitlets vigtigste punkter.
Efter sammenfatningen en checkliste med fem til ti spørgsmål. Du kan bruge spørgsmålene til selv at udføre en test af virksomhedens aktuelle behov og på baggrund af denne vurdere, hvorvidt virksomheden er klar til nye teknologier.
Efter vurderingen afsluttes kapitlet med en handlingsplan - en serie på tre til syv trin, der tegner et billede af den proces, du skal gennemgå for at implementere den omtalte teknologi.
Forfatter | Charles Trapper |
---|---|
Forlag | Globe |
Indbinding | Ukendt |
Varegruppe | EDB-bøger |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 24. aug. 2001 |
Sideantal | 192 |
Bredde | 177 |
Højde | 244 |
Dybde | 13 |
Vægt | 394 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 1. jan. 1900 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788779005105 |
ISBN-10 | 8779005101 |
EAN | 9788779005105 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Helle Tinghuus-Jensen og Heine Lennart Christensen |
Illustreret i farver/sh | Nej |