Massemedier og politisk kommunikation
200,00 kr
På lager
ISBN
9788779701410
Massemedier og politisk kommunikation ser nærmere på
relationen mellem massemedier og politik. Bogen giver et overordnet og
historisk perspektiv på politiske styreformer, medieudvikling og politisk
kommunikation.
Politiske partiers og interesseorganisationers brug af strategisk
kommunikation, nyhedsformidling og journalisters arbejde med politisk
kommunikation og meningsdannelsen samt borgernes brug af og holdninger til
politisk kommunikation er nogle af de aspekter, der inddrages.
Terrorisme som politisk kommunikation og sociale mediers rolle i
demokrati-processer undersøges. Endelig ser bogen nærmere på, hvordan medier og
politisk kommunikation indgår som et vigtigt element i den moderne krig.
Forfatter | Finn Rasmussen |
---|---|
Forlag | Columbus |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Samfund og kultur: generelt |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | EXT |
Udgivelsesdato | 3. jan. 2012 |
Sideantal | 202 |
Bredde | 170 |
Højde | 240 |
Dybde | 12 |
Vægt | 433 |
Første udgave | 2012 |
Oplagsdato | 3. jan. 2012 |
Oplag | 1 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788779701410 |
ISBN-10 | 8779701418 |
EAN | 9788779701410 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |