Demokratisk skoleforskning?
63,75 kr
På lager
ISBN
9788787315210
Indholdsfortegnelse:
- Forord, noget om laboratoriets arbejde
- Kan vi fremme demokratiet i skolen gennem skoleforskning?
- Hvorfor mislykkes pædagogisk fornyelse? Fremmedgørelse som forklaring
- Æstetik og erfaringsdidaktik
- Utopien - gendrivelse af angreb for idealisme
- Skolen er en del af samfundet
- Læreren, læresituationen og demokratiseringsprocessen
- Om begrebet modstand
- Pia - sanseligheden eller skolen
- SKoleforskning - skolens joker
- Forord, noget om laboratoriets arbejde
- Kan vi fremme demokratiet i skolen gennem skoleforskning?
- Hvorfor mislykkes pædagogisk fornyelse? Fremmedgørelse som forklaring
- Æstetik og erfaringsdidaktik
- Utopien - gendrivelse af angreb for idealisme
- Skolen er en del af samfundet
- Læreren, læresituationen og demokratiseringsprocessen
- Om begrebet modstand
- Pia - sanseligheden eller skolen
- SKoleforskning - skolens joker
Forfatter | Spæt Henriksen, Svend Hesselholdt, Knud Jensen, Ole B. Larsen, Tom Ploug Olsen |
---|---|
Forlag | Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1983 |
Sideantal | 114 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1983 |
Oplagsdato | 1. jan. 1983 |
Oplag | 0 |
Udgave | 0 |
Serie | Pædagogisk-Psykologisk publikationsserie |
ISBN-13 | 9788787315210 |
ISBN-10 | 8787315211 |
EAN | 9788787315210 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |