Demokratisk skoleforskning?
63,75 kr
På lager
ISBN
9788787315210
Indholdsfortegnelse:
- Forord, noget om laboratoriets arbejde
- Kan vi fremme demokratiet i skolen gennem skoleforskning?
- Hvorfor mislykkes pædagogisk fornyelse? Fremmedgørelse som forklaring
- Æstetik og erfaringsdidaktik
- Utopien - gendrivelse af angreb for idealisme
- Skolen er en del af samfundet
- Læreren, læresituationen og demokratiseringsprocessen
- Om begrebet modstand
- Pia - sanseligheden eller skolen
- SKoleforskning - skolens joker
- Forord, noget om laboratoriets arbejde
- Kan vi fremme demokratiet i skolen gennem skoleforskning?
- Hvorfor mislykkes pædagogisk fornyelse? Fremmedgørelse som forklaring
- Æstetik og erfaringsdidaktik
- Utopien - gendrivelse af angreb for idealisme
- Skolen er en del af samfundet
- Læreren, læresituationen og demokratiseringsprocessen
- Om begrebet modstand
- Pia - sanseligheden eller skolen
- SKoleforskning - skolens joker
| Forfatter | Spæt Henriksen, Svend Hesselholdt, Knud Jensen, Ole B. Larsen, Tom Ploug Olsen |
|---|---|
| Forlag | Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | AAUF |
| Udgivelsesdato | 1. jan. 1983 |
| Sideantal | 114 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 1983 |
| Oplagsdato | 1. jan. 1983 |
| Oplag | 0 |
| Udgave | 0 |
| Serie | Pædagogisk-Psykologisk publikationsserie |
| ISBN-13 | 9788787315210 |
| ISBN-10 | 8787315211 |
| EAN | 9788787315210 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




