Børn med dysfonologi
36,25 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788787315586
Forfatterne har stillet sig selv spørgsmålene:
1. Kan de nyeste analysemetoder for analyse af fonologiske vanskeligheder udelukke de tidligere analysemetoder?
2. Hvordan kan en fonologisk analyses resultater indgå i undervisningsforslag for børn, uden at der brydes med den tradition, der kommer til udtryk i Folkeskolens Formålsparagraf?
Teori: Gennemgang af analysemetoder og eksempler.
Praksis: En funktionsanalyse og samtalemodel, foranstaltningsforslag og principper for undervisning.
1. Kan de nyeste analysemetoder for analyse af fonologiske vanskeligheder udelukke de tidligere analysemetoder?
2. Hvordan kan en fonologisk analyses resultater indgå i undervisningsforslag for børn, uden at der brydes med den tradition, der kommer til udtryk i Folkeskolens Formålsparagraf?
Teori: Gennemgang af analysemetoder og eksempler.
Praksis: En funktionsanalyse og samtalemodel, foranstaltningsforslag og principper for undervisning.
Undertitel | teori - gennemgang af analysemetoder med eksempler, praksis - en funktionsanalyse og samtalemodel - foranstaltningsforslag og principper for undervisning |
---|---|
Forfatter | Marianne Thougaard Christensen, Kirsten Hartung |
Forlag | Danmarks Lærerhøjskole, Institut for Pædagogik og Psykologi |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1988 |
Sideantal | 65 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1988 |
Oplagsdato | 5. jan. 1 |
Oplag | 0 |
Udgave | 0 |
Serie | Specialpædagogiske tekster |
ISBN-13 | 9788787315586 |
ISBN-10 | 8787315580 |
EAN | 9788787315586 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |