Intelligent samarbejde om reklametryk
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788788263060
Intelligent samarbejde om reklametryk
- om Service Management i grafiske virksomheder
En tidløs bog, der er blevet et standardværk for de grafiske virksomheder, der gennem de senere år har arbejde systematisk med at øge konkurrenceevnen. Den viser, hvordan det er muligt at øge ind-tje-ningen ved på samme tid at forbedre kvalitet, service og produktivitet. Al teori er demonstreret gennem praktiske eksempler fra grafiske virksomheder.
Der er langt vægt på, at arbejdet skal gennemføres ved at forbedre samarbejdet mellem alle medarbejdere i virksomheden - uanset deres beskæftigelse. Fremtidens virksomheder skal klare konkurrencen gennem intelligent samarbejde: Internt og med kunder og leverandører.
- om Service Management i grafiske virksomheder
En tidløs bog, der er blevet et standardværk for de grafiske virksomheder, der gennem de senere år har arbejde systematisk med at øge konkurrenceevnen. Den viser, hvordan det er muligt at øge ind-tje-ningen ved på samme tid at forbedre kvalitet, service og produktivitet. Al teori er demonstreret gennem praktiske eksempler fra grafiske virksomheder.
Der er langt vægt på, at arbejdet skal gennemføres ved at forbedre samarbejdet mellem alle medarbejdere i virksomheden - uanset deres beskæftigelse. Fremtidens virksomheder skal klare konkurrencen gennem intelligent samarbejde: Internt og med kunder og leverandører.
Undertitel | En bog om serviceledelse i grafiske virksomheder |
---|---|
Forfatter | Jørgen Vester, Eivind Winsløw |
Forlag | Grafisk Litteratur |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | GRAF |
Udgivelsesdato | 9. sep. 1987 |
Sideantal | 196 |
Bredde | 172 |
Højde | 223 |
Dybde | 20 |
Vægt | 545 |
Første udgave | 1987 |
Oplagsdato | 9. sep. 1987 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788788263060 |
ISBN-10 | 8788263061 |
EAN | 9788788263060 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |