Håndbog i markeds- og kommunikationsanalyse
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788788263084
Markeds- og kommunikationsanalyse
Selv om 1. oplag af bogen udkom for mere end 10 år siden, er den fortsat en værdifuld gennemgang af markedsanalysens muligheder og begrænsninger.
Mange fremhæver Dansk-Engelsk/Engelsk-Dansk Meedieordliste som særlig værdifuld.
Selv om 1. oplag af bogen udkom for mere end 10 år siden, er den fortsat en værdifuld gennemgang af markedsanalysens muligheder og begrænsninger.
Mange fremhæver Dansk-Engelsk/Engelsk-Dansk Meedieordliste som særlig værdifuld.
Forfatter | Sigurd Bennike |
---|---|
Forlag | Grafisk Litteratur |
Thema koder | Lærervejledninger og undervisningsmateriale, Salg og marketing |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | GRAF |
Udgivelsesdato | 5. sep. 1987 |
Sideantal | 230 |
Bredde | 175 |
Højde | 225 |
Dybde | 21 |
Vægt | 642 |
Første udgave | 1987 |
Oplagsdato | 5. sep. 1987 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788788263084 |
ISBN-10 | 8788263088 |
EAN | 9788788263084 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |