Set & læst
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788788263091
Set og læst
Alt for mange personale-, fag- og foreningsblade havner på hylden med de tryksager, man skal have læst ved lejlighed. Og bliver derfor aldrig læst. Masser af brochurer lider den samme skæbne. Årsag: De er for kedelige at se på og for tunge at læse.
Forfatterne giver i bogen en række tips og praktiske råd om redigering og layout, så blade og brochurer med enkle midler får en chance for at blive set og læst.
En del af inspirationen til bogen stammer fra forfatternes kursus på Den Grafiske Højskole: Send dit blad til eftersyn.
Alt for mange personale-, fag- og foreningsblade havner på hylden med de tryksager, man skal have læst ved lejlighed. Og bliver derfor aldrig læst. Masser af brochurer lider den samme skæbne. Årsag: De er for kedelige at se på og for tunge at læse.
Forfatterne giver i bogen en række tips og praktiske råd om redigering og layout, så blade og brochurer med enkle midler får en chance for at blive set og læst.
En del af inspirationen til bogen stammer fra forfatternes kursus på Den Grafiske Højskole: Send dit blad til eftersyn.
Forfatter | Kaj Asmussen, Henrik Birkvig |
---|---|
Forlag | Grafisk Litteratur |
Thema koder | Forlagsbranche og journalistik |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | GRAF |
Udgivelsesdato | 27. nov. 1998 |
Sideantal | 68 |
Bredde | 209 |
Højde | 296 |
Dybde | 6 |
Vægt | 335 |
Første udgave | 1998 |
Oplagsdato | 27. nov. 1998 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788788263091 |
ISBN-10 | 8788263096 |
EAN | 9788788263091 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Artist | Peter Holgersen, Jakob Strandberg |
Illustreret i farver/sh | Nej |