Den synlige virksomhed
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788788263503
Alle virksomheder er synlige
- men nogle er det på en mere hensigtsmæssig måde end andre. Denne bog handler om, hvordan en virksomhed gennem intelligent arbejde med sin visuelle identitet ikke bare signalerer sin kompetence men også øger den. Det som signaleres forbedres ved at blive signaleret.
Den visuelle strategi er en af virksomhedsledelsens vigtigste opgaver i en konkurrence, som afgøres på særpræget kompetence - som kan ses.
- men nogle er det på en mere hensigtsmæssig måde end andre. Denne bog handler om, hvordan en virksomhed gennem intelligent arbejde med sin visuelle identitet ikke bare signalerer sin kompetence men også øger den. Det som signaleres forbedres ved at blive signaleret.
Den visuelle strategi er en af virksomhedsledelsens vigtigste opgaver i en konkurrence, som afgøres på særpræget kompetence - som kan ses.
Forfatter | Per Mollerup |
---|---|
Forlag | Grafisk Litteratur |
Thema koder | Industriel kunst, kommerciel kunst og design |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | GRAF |
Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
Sideantal | 24 |
Bredde | 0 |
Højde | 300 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1993 |
Oplagsdato | 1. jan. 1993 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788788263503 |
ISBN-10 | 8788263509 |
EAN | 9788788263503 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |
Photographer | Stig Nørhald |